Godmorgon Sverige



Godmorgon sverige ja!
nej nu ska vi inte vara så trevliga. jag är tidig idag. hållt igång sedan halv sex redan. jag har kommit på att mina mornar, är väldigt tråkiga. dem är alltid den andra lik. jag gör alltid samma saker i nästan samma ordning. (när jag tänker efter så är det alltid samma ordning)
jag måste hitta på något nytt mönster, något som får än att ha roligt redan på morgonen. och inte bara när man kommer till vänner.
jag har tänkt på en ytterligare sak, att skriva godmorgon på sms till någon. tycker jag är värdelöst.
jag förstår inte varför man gör det. personen i fråga kanske inte alls har en bra morgon, då vill man inte ha något uppkäftigt sms om att ens morgon skulle vara god. eller personen som skriver det, kan väl hålla sig till att -säga- godmorgon till sådana som finns runt omkring än, där man kan önska någon en godmorgon. nu blev det ännu mer överskattat i mina ögon.
jag menar, hur många ungdomar har en 'trevlig' morgon? tror inte någon trivs fullt ut med att gå upp när man egentligen skulle kunna sova.
idag ska jag ha prov. wish me luck! (eller nej gör inte det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0