Hello mate (eller nej)



Idag har varit en snurrig dag. haft två prov. tror jag klarade båda två relativt bra. (fuck no. gick åt helvete. jävla idiot att jag inte pluggade mera. jag hade tiden. förstår bara inte varför jag inte orkar ta mig tiden)
ska ha ett prov imorgon också. kanske dags att plugga..
haft väldigt många djupa diskutioner idag. jag tycker om dem, men det är alltid mitt ord som blir sist. inte för att jag har något klokt att säga, utanför att mina teorier är så sjuka att ingen orkar säga emot. ingen orkar finna ett bra argument nog som går att använda emot mig. det är lite tråkigt faktiskt, att jag aldrig får en riktig konversation där jag kan tagga till tusen. tror nog hela min klass har fått bilden idag utav att jag är självmordsbenägen. (fast, det är jag ju) nej jag är inte självmordsbenägen. jag tycker bara livet är värdelöst och är villig att dö vilken dag som helst. det är tråkigt att leva när ingenting gör det riktigt roligt. motiveringen är så liten. och den motivering som existerade innan försvann när vi föddes med den. vi föds in i en värld där allting är självklart och läggs upp på ett fat. vi har våran trygga sjukförsäkring och bostad. vi har våran trygga skola och hjälp. vi har allt.
fyfan vi borde skämmas.
jag tror jag ska svära lite inatt. svära högt för hur skamlig jag är som människa.
nej. nu ska jag läsa min dearly beloved - dexter dearly devoted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0