Jag vill inte dit, så kyss mig igen



Sitter och lyssnar på as skön musik - Various Artists – Another Shot of Old Skool of Rock

känns som att det var flera veckor sedan det var natt. att känslorna hade kommit och gått för väldigt längesedan. som att dem var bedövade vid detta lager. jag bestämde mig för att vända andra kinden till, så jag lär mig snabbt att tro du är borta för gott. jag vill inte gå och sova. känns som att drömmarna kommer smyga sig på mig och förstöra den mur jag har byggt upp för att hålla känslorna ute. kan inte förstå att min räddning blev mitt fall.
det är lätt att bli bitter. och ännu lättare att inte hindra det. jag har ganska lätt att få den syndromen. påtal om syndromer, jag skulle plugga hela dagen idag.
men det vet vi ju alla hur dåligt något går när det är jag som säger det. datorn är för intressant för att man ska kunna tänka på ett tråkigt papper med bokstäver som inte blir någonting annat än röra.
funderar på att kanske klippa mig.
det är äckligt med fula tänder. jag kom och tänka på det. så ni som har skela tänder, gå och fixa dem medans tandvården fortfarande är gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0