Låt det förflutna vara glömt



- Jag gör det för din skull. du är det enda som står på spel i min värd. förlorar jag dig förlorar jag synen nu. jag värdesätter inte dig. jag kommer överleva utan dig. jag kommer klara mig. jag kommer förtsätta. jag kommer inte gå under. men jag vill ha dig inom räckvid jag vill ha dig nära. jag vill inte behöva genomgå den prövningen.
jag tar dina krav. jag kommer aldrig kunna klara det. det kommer aldrig fungera älskling. men jag ska försöka. försöka tills jag inte har mer att hålla i. jag ska bryta dig i bitar. -

vaknade idag, käkade frukost, låg i soffan tills det gick att röra på sig igen pga mättheten. slog på datorn och passerade tomma ord genom olika personers liv. gick och hämtade cola, gick och rökte, slog på en film, gick och rökte, åt pizza, gick och rökte, tittar fortfarande på film.
jag borde egentligen pluggapluggaplugga tills jag spyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0