Cursed be he that moves my bones



Det blåser ute. det är höstigt ute. det är jätte mysigt ute. jag älskar verkligen hösten. önskar den kunde stanna för alltid. jag vill inte ha den kalla vintern, inte snön eller kylan. jag vill bara att det rödgula ska stanna, att blåsten ska vara föralltid och rugget som ligger som en dov dimma över hela Sverige. jag har haft konstiga tankar i huvudet idag. vet inte riktigt vad jag ska göra av dem. vill inte skriva ut dem för er heller. (vad tänker jag med? klart dem inte behöver sägas)






Kommentarer
Postat av: Bella

ÄNTLIGEN en till som tycker om hösten! Jag trodde jag var ensam om det i hela detta kalla IKEA-land!

2011-08-15 @ 01:28:07
URL: http://hallonhjaertan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0