You and i are the speed of light



Kunde inte somna inatt. slumrade till vid fem och fick 30 minuters skönhetssömn innan luren ringde och förstörde min natt, min morgon, min dag, min morgon dag. jag känner mig underlägsen och svagare än igår vid denna tid. jag skulle önska att jag kunde ångra mig när tiden fortfarande fanns. men jag kommer vända andra kinden till och inte tänka mer på detta. tänker inte lägga en enda tanke åt ämnet förs min hjärna är mogen nog att förtränga allt som ska bort.
ni vet när man är arg på någon, och den säger något som är sårande, och man vill bara slänga sig runt personen och förklara att man älskar den, men är för envis för att kunna visa dem känslora? mm. så känns det just nu.
jag hörde min röst säga en elak sak samtidigt som mina tårar rann för något helt annat. och nu är det fuckt. helvete inte okej med någonting.
jag ska läsa naturkunskap hela helgen. är man tråkig så är man. valde att åka hem till gamla 82 åriga farmor och äta pizza och titta på nyheterna i samband med whisky pimpling. jag tycker inte det låter någe frestande i allafall, men jag vet inte hur det är med er. jag kommer säkert pimpa farmors oanvända laptop med lite coola paint bilder made bai moi.
har ingen lust att gå ut till köket och ta en macka. illamåendet sedan veckans nederlag kvarstår och sällskapet är snäppet värre.
kommer glömma bort att vara aktiv. men det gör ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0