No language, just sound, is all


Godmorgon ensamheten.
nog det trognaste jag har. det enda jag kan räkna med att finna vid min sida i alla lägen. jag har fortfarande inte vant mig vid en vardag som varit kontinuerlig i ett fleral år nu. jag vill inte vänja mig, vill enbart förneka.
jag vaknade med funderingar över att ta vara på dagen, men dem försvann desto längre in på dagen jag kom. jag hamnar i soffan med en bok uppkallad efter teresa cooper och förgyllande joy division. jag trivs, i ensamheten.

- och för er som inte har hängt med i förändringarna så har jag officiellt bytt efternamn till Samson.
finns ingen samuel johansson längre.

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Tack så mycket :)

Jag vet faktiskt inte, köpte den på H&M i alla fall :D

2011-08-15 @ 12:45:19
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0